Veelgestelde vragen
Al jouw vragen beantwoord !
Staat jouw vraag er niet tussen?
Neem dan gewoon even contact op.
Wij helpen jou door samen met jou op zoek te gaan naar de baan die écht bij jou past.
Binnen uiterlijk 2 werkdagen na jouw sollicitatie ontvang je van ons een eerste reactie. We leren je graag beter kennen, dus voor het 1ste gesprek met één van onze recruiters kom je gezellig bij ons langs in Hellevoetsluis of op de Botlek-Rotterdam. Is dat gesprek positief verlopen? Mooi! Dan stellen we jou voor aan onze opdrachtgever. Word je uitgenodigd en is dat gesprek ook positief verlopen? Top! Dan volgt er een arbeidsvoorwaardenvoorstel en mogen we jou feliciteren met je nieuwe baan.
Wij hebben een uiteenlopend aanbod van vacatures in de haven, logistiek en techniek. Zowel vast als tijdelijk, en leuke bijbanen en vakantiebanen. Neem vooral een kijkje op onze vacaturepagina óf neem contact met ons op, dan gaan wij op zoek naar de baan die écht bij jou past.
Natuurlijk! Neem contact met ons op en we kijken samen met jou naar de mogelijkheden.
Dat is volledig afhankelijk van waar je te werk wordt gesteld, want dat verschilt per opdrachtgever. Zodra we dé baan voor je hebben gevonden waar jij enthousiast van wordt, vertellen we je graag meer
Zeker! Wij hebben een flexibele pool van werknemers die per week hun beschikbaarheid aan ons doorgeven.
Wij hanteren de NBBU cao voor uitzendkrachten. Voor meer informatie over deze cao verwijzen wij je graag door naar www.NBBU.nl
Dat is afhankelijk van hoeveel je werkt, want bij ons bouw je je vakantiedagen op. Per gewerkt uur wordt er een bedrag voor je gereserveerd dat je kunt opnemen als tijd. Werk je een volledig jaar 40 uur per week, dan heb je op jaarbasis 25 vakantiedagen.
Neem contact met ons op en wij helpen je verder.
Afhankelijk van opdrachtgever en contract krijg jij elke week of elke vier weken je salaris op je rekening gestort. Vergeet niet dat je je uren moet declareren via Easyflex. Doe dit voor maandagavond, dan krijg je uiterlijk donderdagmiddag om 13:00 uur je loon uitbetaald. I.v.m. feestdagen zijn er uitzonderingen:
Het vakantiegeld wordt tweemaal per jaar uitbetaald: in mei en december.
Dat kan gebeuren, geen probleem! Neem contact met ons en dan helpen wij je verder.
Je ontvangt je loonspecificatie digitaal op het door jouw opgegeven emailadres.
Dat is per opdrachtgever verschillend.
Staat je vraag er niet tussen, bel of mail ons gerust. Wij helpen je verder.
Uiteraard! Wij helpen je graag met het vinden van nieuwe werk. Klik hier om jezelf in te schrijven. Na je inschrijving nemen we binnen 2 werkdagen contact met je op. Wij kijken dan samen welke opdrachtgever en functie het beste bij jou past.
Je bent ook van harte welkom op onze vestigingen. Om je direct te kunnen helpen adviseren wij je om vooraf naar één van onze locaties te bellen.
In onze vacatureteksten staat omschreven wat je kan verwachten na jouw online sollicitatie. Als je na de afgesproken reactietijd niks van ons hebt vernomen, adviseren wij je om telefonisch contact met ons op te nemen. Wij kijken dan samen met jou of je sollicitatie in goede orde is ontvangen en zullen deze gelijk in behandeling nemen.
Wij hebben een uiteenlopend aanbod van vacatures in de haven, logistiek en techniek. Zowel vaste als tijdelijke banen, leuke bijbanen en vakantiebanen. Neem vooral een kijkje op onze vacaturepagina of neem contact met ons op, dan gaan wij samen met jou op zoek naar de baan die écht bij jou past.
Samen met jou gaan we kijken naar je competenties en vaardigheden. Wij hebben openstaande vacatures waarbij onze opdrachtgevers jou niet beoordelen op basis van een vooropleiding en/of relevante werkervaring.
Ja zeker, als uitzendkracht bouw je 8,33% vakantiegeld op, bovenop jouw salaris. Hoeveel vakantiegeld je hebt opgebouwd, vind je terug op jouw loonstrook. Het vakantiegeld wordt tweemaal per jaar uitbetaald: in mei en december.
Je ontvangt je loonspecificatie én jouw jaaropgave digitaal op het door jouw opgegeven emailadres. Mocht jouw emailadres wijzigen, geef dit dan zo snel mogelijk aan ons door.
Je kunt wijzigingen telefonisch doorgeven aan jouw contactpersoon binnen PortPeople. Of je stuurt een mailtje naar administratie@portpeople.nl.
Natuurlijk! Voor uitleg kun je contact opnemen met één van onze vestigingen en vragen naar de afdeling Administratie. Zij helpen jou graag verder. Je kunt ook een mailtje sturen naar administratie@portpeople.nl
Meld je in ieder geval uiterlijk een half uur voor aanvang van de werkzaamheden af bij jouw opdrachtgever en uiterlijk vóór 10.00 uur bij PortPeople. Mochten hierover andere afspraken zijn gemaakt dan zijn deze leidend. Word je tijdens het werken ziek? Meld dat dan bij jouw direct leidinggevende en vervolgens bij de Afdeling Administratie van PortPeople. Een ziekmelding doe je telefonisch. We hebben graag persoonlijk contact met je over jouw ziekmelding.
Let op: geen ziekmelding, geen ziektegeld. Een ziekmelding via sms/whatsapp of e-mail wordt niet in behandeling genomen.
Ja! Word je opgeroepen voor het spreekuur van de bedrijfsarts, dan ben je verplicht om hier naartoe te gaan. Lukt het niet om op het spreekuur van de bedrijfsarts te verschijnen? Geef dit dan op tijd, uiterlijk 48 uur van tevoren, aan bij PortPeople. Kom je niet naar het spreekuur, zonder geldige reden dan ontvang je van ons een officiële waarschuwing en zal er een nieuwe afspraak ingepland worden.
Mis je binnen één jaar nogmaals zonder geldige reden een afspraak bij de bedrijfsarts (tijdens de lopende- of in een nieuwe ziekmelding), nadat je hiervoor al een officiële waarschuwing hebt ontvangen? Dan brengen we de gemaakte kosten voor het bedrijfsarts bezoek direct bij jou in rekening en wordt dit bedrag ingehouden op je loon.
Fijn dat je weer beter bent! Je kunt je beter melden door wederom te bellen naar jouw contactpersoon binnen PortPeople of bij onze afdeling Administratie.
Staat je vraag er niet tussen, bel of mail ons gerust. Wij helpen je verder.
PortPeople is lid van de Nederlandse Bond van Bemiddelings- en Uitzendondernemingen, de NBBU. NBBU-erkende bureaus worden scherp gecontroleerd op een correcte toepassing van de cao, de kwaliteit van de administratieve processen, de tijdige afdracht van belastingen en sociale premies en een degelijke bedrijfsvoering. Verder ziet de Stichting Normering Arbeid erop toe dat wij als organisatie onze afdrachten goed doen. Je kunt dus verzekerd zijn dat je geen kosten krijgt achteraf.
Wij doen onze uiterste best om jouw wensen als uitgangspunt te nemen bij het vinden van werk of personeel. Helaas loopt het niet altijd zoals we willen. Ben je ontevreden over onze dienstverlening, dan horen we dit graag. We nemen een klacht altijd in behandeling en gebruiken hem om onze dienstverlening te verbeteren. Je kunt telefonisch contact opnemen met: 0181-442510.
Vanaf €2.850,- bruto per maand inclusief semi-continu toeslag.
Een VMBO diploma is voldoende, je wordt namelijk on-the-job opgeleid.
Nee, met of zonder ervaring ben je van harte welkom.
Het is voornamelijk belangrijk dat je leergierig bent en interesse hebt in de verschillende soorten techniek: mechaniek en elektrotechniek.